Thursday, May 28, 2009

Tiada Berita dari Segamat




1. Kenapa yer.. sekarang ni,

2. Di akhbar jarang keluar berita dari segamat, adakah berita dari segamat tak de nilai untuk menaikkan jualan akhbar.

3. kita pembaca akhbar Utusan di Bandar Segamat jarang dapat edisi Johor, yang selalu kita terima adalah edisi selatan, yang memuatkan berita-berita di negeri Melaka dan Negeri Sembilan.

4. Mengapa akhbar-akhbar berbahasa Cina, banyak pula keluar berita-berita dari segamat, kalau nak tengok berita dari segamat beli lah akhbar cina, kita cuma leh tengok gambar aje tapi membacanya mungkin tak ramai yang tau.

1 comment:

  1. Tahniah kerana adanya blog ini yang boleh menggabungkan blogger Segamat dalam satu laman. Diharapkan lebih ramai blogger dijemput serta dalam blog segamat4u..

    Mengenai laporan akhbar yang seakan tiada berita segamat berpunca daripada kita sendiri.. kita tak ada wartawan yang bersama dengan akhbar arus perdana.. kalau dulu ada wartawan BH, setelah pemergiannya, kita seakan tiada pengganti..

    Sebenarnya ramai yang boleh menulis dan berminat sbg wartawan sambilan, namun peluang itu tidak dicari.. kalau mungkin saudara boleh membantu, saya juga berminat.. paling tidak banyak juga berita Segamat boleh kita paparkan.

    ReplyDelete